Monday, October 10, 2011

30 Syawal 1432

Hari terakhir syawal tahun 2011..  ade Jamuan Hari Raya KDNKA.. bertempat di Unit Udara PDRM, Sg. Besi.. Ajak En Kucing.. die malas nak g.. so ajak la kakak aku.. die pun malas nak g.. adeehh la.. nak ajak sape nih.. errmm.. ajak la mak mertua..dan ipar ipar aku..  Kul 8 mlm baru gerak dari umah.. Sampai je org dah ramei gilerr.. so ktrang amik tmpt.. amik mkan masing2.. jauh giler kot tmpt makan n meja aku.. xpela..bukan dtg nak makan sgt pun.. nak menyemak je kat situh.. hehehhe..

Tgh beratur nak amik cendol.. smbil gendong ayeen meyaa with adik ipar..iaitu adik...(adik bongsu En.Kucing) .. tetibe die annouce.. ''Sume kanak2 beratur untuk ambil duit raya dari Timb. Ketua Polis Negara.. Dan ibu2 pon boleh beratur bawa anak2 kecil..'' eheheee.. cm best je bunyik die tuh.. So ktrang pon dgn bangge nye pegi la beratur... Cari gak Kak Long( kakak ipar) sbb nak suh bwk Rayyan (anak buah) same same beratur amik duit raya.. Tp tak kesampaian.. tak jumpe batang hidung.. ehehehhe... ktrang pun beratur jela.. dgn harapan aku pun dapt duit  raya gak... hahhaa... Sampai je depan Dato' Sri Khalid ...   Siyes tak tipu.. berebut2 cameraman nak amik pic ktrang.. Ehehe.... silau silau mata ayeen meyaa.. kene flash tak tentu pasal.. waahhh.. rase mcm pemes sekjap.. yela paparazi kejar kan.. so mak buat buat la muka maintain poyo tambah kan lagi dgn gedik yg mmg dah sedia ada dlm hati dan sanubari nih.. wahahha.. ayeen rilek je hulur tgn siap2.. bgs gud gurl ayeen.. mcm mak kau.. hahahahahaa...

Ayeen Meyaa pun amik jela duit raya yg diberi dgn penuh perasaan bangga.. mak kau pun bangga nak oii... dapt salam dgn Big Bos..  hahaha... Dato' Sri Khalid cubit2 pipi ayeen.... Mak kau yeen puas tayang muka nak suh Dato' Sri cubit pipi gak... Tp Dato' Sri leh wat dekk je.. tersipu sipu mak tauuuu..!!!.. hahhaaaa..

Balik la ke meja ke pangkal jalan..setelah mempemeskan diri depan2 org ramai tuh... Dgn harapan esok muka terpampang masuk magazine Vouge ke hape.. yela dah macam America Next Top MOdel kan mak kau...!!! wahahahahhaa.. dah la huda sila jgn bangga dgn kegedikan kau..nnt jadi isu okee.. tp ade aku kesahhh.. lantak kau lahh.. alamak ter emo plak kt sini... yuuuhhhuuuu...


Nak di jadikan story nih lagi benar lagi telus dan mulus... Esok nye.. aku cuti so,duduk rumah jela... bersama sama ayeen meyaa... okeh... bertalu talu yeepp org col aku.. nak bgtau yg pic aku dgn ayeen masuk web site pdrm... tajuk die.. Hari terakhir syawal.. pic aku tu jadi kaver album okehh... sila klik nih..  http://www.rmp.gov.my/    .... actceli, mak sedar diri... drg amek gambr pun sbb ayeen meyaa je... mak nih kire tempias lah.. tapiiiiiii... cube renungkan pepatah ni... '' Mane tumpah nye kuah kalo tak ke nasi..'' paham paham la yekk... huhu      T___________T

esok nye aku masuk opis... terpemes sekejap yepp makcik jemah.. . ade je org tnye... ''Eh.. Awak ni yg dokong anak salam DIG tu kan..?''yg gmbr masuk website tuh..? kan ..?  addoiii... mak penat nak layan tau... pliss ye tlg jgn tnya soklan kontroversi.. mak penat nak tepis... wahahahhahahaa... sgt perasan.. biarlaahh.. aku suke suki..!! :))

 Nila pic utk tatapan umum... Tahun depan aku pegi lagi...  Ayeen Meyaa n Mummy Merah with Timb. Ketua Polis Negara ...  DIG Dato' Sri Khalid B Abu Bakar..

Kenang Kenangan...  Mak kau yeen besau beno golak ehh.. hahahaaa.. Ayeen Meyaa maintain duit raya xlepas smpai balik okeehhh... 


Itu jela story nye.. Rugi En. Kucing tak ikut.. boleh enteprem macm bini nyekk bang oiii... En. Kucing dulu2 pemalu.. dating pun malu2.. skang ni sejak dah jadi laki ku.. Die lagi bukan main.. hehehehehhe.. Tempias bini pemes okehhh... wahahahahahaaaa....(golak syaittooonnn)



Hasil Nurkilan~~ Mummy Merah..  :))

Love -- Ayeen Meyaa -- En. Kucing -- Bff -- ...::)) 

No comments:

Post a Comment